Lucia, genus och Dressmanaffischer

Jomen! Nu är alla luciatåg bokade och klara! Känner mig mycket duktig och effektiv. Vill du vara med och sjunga på företag på luciamorgonen? Häng på på kammarkörens rep på torsdagar klockan halv sex. Alla är välkomna!

Har du bloggat idag? står det på en lapp vid min och Lindas dator. Emellanåt bortser vi från den lappen alldeles för mycket, det måste bli skärpning. Bland annat finns det fantastiska foton från banketten på Luleå Tekniska Universitets Akademiska Högtid på oss i långklänningar (sen finns det ett ännu mer fantastiskt foto taget efter banketten på oss iförda mjukisbyxor och halvt sovande.) Lovar att lägga upp bilderna snarast, så fort jag hittar kamerakabeln vill säga.

Det var genusföreläsning i onsdags. 60 personer kom och diskussionen efter föreläsningen blev lång och intressant. Tack ni som var där! Diskussionerna har fortsatt även efter föreläsningen, så uppenbarligen gjorde den nytta. Jag är glad, nöjd och också lättad för att den är klar så jag slipper tänka på den något mer.

Hittade en intressant folder i nån pärm häromdagen  om studenters rättigheter och sånt. Detta måste ut till studenterna, tänkte jag och Linda, så snart kommer ni få en liten present i era fack. Varsågod!

Dressmanaffischerna på styrelsen då. Ni har väl inte missat dem?

Sist men absolut inte minst. STORMÖTE OM SMASK PÅ TORSDAG KLOCKAN SEX. KOM DIT OCH FRÅGA OM ALLT DU FUNDERAR PÅ!

Nu är klockan tre, nu har jag jobbat klart för idag. Tjo!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0