Ny vecka, nya tag.

Som Amanda skrev så var genusföreläsningen mycket lyckad. För mig som varit på ett gäng sådana tidigare var det väldigt intressant att få höra det från en annan synvinkel, jag fick stor behållning av den. Både personlig och mer allmän.

Det vi hade önskat var att fler än en (1) ur MME´s (Instutitionen för Musik och Medier) personal hade varit där. Det fanns ett starkt konkret önskemål från studenterna på senaste Kårfrukosten attlärarna skulle närvara och vi informerade dem om föreläsningen. Hjälpte det? Tog de emot informationen bättre än studenterna?Svaret är väl ett njääeee. Inte direkt. Och då var ändå instutitionen med och sponsrade föreläsningen. Tjo.

Nu ska jag ändå inte negga ner mig här, jag tror ändå vi är på rätt väg. VI har nästan en och en halv termin kvar på läsåret och mycket hinner hända. Bollen är i rullning (eller snöhögen, vad man vill), så att säga.

Jämställdhet framför allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0