Höstfärger och arbete

25:e idag. Det betyder både lön och CSN. Najs.

Lönen känner jag mig värd, utan tvekan. CSN också. Nu gäller det bara att vi studenter som betalar kåravgift varje termin och därigenom även min och Amandas lön ser till att pengarna används till det vi vill! Vad nu det kan vara?

Så vilka saker ni än tycker vi ska ordna på våran arbetstid, hjälpa er med, ta tag i, förändra osv osv; nämn dem!

Först då kan vi helt och hållet säga att vi gör möda för lönen!

I överigt är det en otroligt vacker höstdag, utanför fönstret och här sitter jag vid datorn med kaffet bredvid. Höstlandskap utanför fönstret till vänster och Justin på väggen till höger. Datorn där någonstans i mitten. Dagordningen till kårstyrelsemötet är skriven och utskickad till samtliga styrelsemedlemmar så jag borde gå iväg och öva nu.

Just i den här stunden är jag lugn i själen och livet är som det ska vara.

image1
Höst på ängen bakom kårhuset. min utsikt idag.

image4
Monica arbetar flitit inne på kansliet. Vilken räddare som svarar på alla mina frågor om ditten och datten! :)

image5
Nej, varken lampan eller vattenglaset spelar roll här. Bara Justin-affischen som jag slängde upp förra veckan. Utsikt från skrivbordet. Bara det är värt ett besök, inte sant? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0