Jobba jobba jo-obba...

Jag är en dålig ordförande. Linda producerar bloggar på löpande band, far till Lule och har diverse möten hit och dit. Jag är fortfarande hemma i Dalsland och avnjuter just nu den fantastiska sjöutsikten från mitt fönster tillsammans med dagens första tekopp.

Nåja. Jag har faktiskt jobbat. Blev lite småstressad häromdagen när jag upptäckte att min mail inte fungerade och att alla de där viktiga mailen jag skickat kommit bort i cyberspace. Det blev ett antal sms och telefonsamtal med styrelsens informations-Jon ( informationshjon, hehe) vilket slutade med att vi satt vid varsin dator med telefonerna i högsta hugg och försökte skicka mail från alla mailkonton vi någonsin ägt. Det löste sig till slut och Jon fick sin information att göra flashiga och informativa affischer på. Han avslutade telefonsamtalet med att säga att jag skulle vila upp mig och koppla bort jobbet. Pah, jag har väl knapt gjort annat den här veckan.

Genusföreläsningsarbetet flyter också på. Antagligen 14 november på kåren.Häpp.

Nästa vecka blir intressant. Det är meningen att jag ska kombinera tre föreläsningar i Musik C med det vanliga kårarbetet med två dagar universitetsstyrelse i Lule med massor av övning inför piano- och orgeltentorna med att vara borta hela nästa helg.  (det där var en sjukt dålig mening) När jag ser det i skrift tror jag inte att det går att genomföra. Planering och prioritering är en dygd. Dessutom vet jag ingenting om universitetsstyrelsens arbete, men det löser sig. Le och var glad.

Dags för ytterligare en tekopp och lite plugg.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Monica

Jätte kul att genusföreläsningen blir av.

2007-09-27 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0