Kårstyrelsemötesdag

Det är höst. Regnet smattrade mot rutan när jag vaknade imorse, men frukosten och framför allt kaffet som intas under kårstyrelsemötet lockade starkt trots att kl. var kvart i åtta på morgonen och jag hade duntäcket långt uppdraget över öronen. 45 minuter senare satt jag på plats.

Känns så himla bra med styrelsen, alla har sina kvalitéer och ligger på aktivt med olika ärenden för att alla vi studenter vid Instutionen för musik och medier ska få det bättre och få mer inflytande. Dessutom har vi ju självaste huvudansvarige SMASK-generalen själv i styrelsen, Patrik Eriksson, och det är ju inte dåligt direkt! :)

Saknar Amanda måste jag säga, hon brukar fräscha upp min vardag så snart får hon minsann komma tillbaka. Omedelbums förresten.


VIKTIGT!!! Något som förresten omedelbums kan påpekas angående utskrifter och sådant som inte fungerar på skolan är vikten av att felanmäla. Så felanmäl, felanmäl, felanmäl. Då märks det att något inte riktigt är som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kommmer, jag kommer! Vi måste ringas snart ochskriva upp lite arbetstid... :-) kram

2007-09-26 @ 17:08:53
Postat av: Linda

...och höras om livet och sådana grejjer också! :)
Kram kram

2007-09-26 @ 22:50:02
URL: http://niskalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0