Stor dag!

Vi har haft lunchmöte idag med kårstyrelsen och bestämt SMASK-generaler för 2008! Helt fantastiskt! SÅ för en stor hög människor kommer SMASK-året börja inom kort, nu är det upp till de tre generalerna att dra ihop en kommité så är cirkusen igång.

Efter helgens möte har arbetstimmarna skjutit i höjden, i lördags skrev jag i 16,5 timmars arbete och det kändes helt sjukt faktiskt. Men det är intressanta saker som gör att jag känner mig mer och mer trygg i min ordförandepost. Det finns så mycket jag vill att vi ska åstadkomma i år! Först och främst att synas bland alla studenter och att få alla studenter att känna att de kan komma till kårstyrelsen med förslag, åsikter och tankar på vad vi borde göra för att kåravgiften ska kännas värdefull att betala.

Men HUR ska vi synas? Jodå, vi har lite förslag i styrelsen så snart dyker vi upp både här och där kan vi lova... :)
Kom gärna med förslag. Ska vi hälsa på er på något föreningsmöte, någon happening, vill ni bjuda oss på fika, middag, något kalas eller helt enkelt en Thailandsresa? Vi är öppna för förslag! ;)

Dessutom har vi ju våra fasta tider på kåren då ni är välkomna att titta in:

Måndag och torsdag 14-15
tisdag och onsdag 12-13

Så kom in till oss på kontoret i Kårhuset och fråga om vad som helst som rör just din studiesituation!

Må väl!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0