Lite kort info

* Under sommaren kommer interiören i foajén att förändras och förbättras. Det kommer komma helt nya möbler, facken kommer målas om och den stora informationstavlan ska ersättas med en touchscreen... :-) Jag var på möte med vaktmästare Ove och en arkitekt i förra veckan och beslutade om hur foajén ska se ut.

*Kompositionsettorna har idag varit på möte med Ingemar för att förbättra sin utbildning. Han undrade varför de inte kommit tidigare, vilket gör att jag uppmanar er alla att ta tag i era utbildningsproblem så fort det händer något. Vi finns alltid tillgängliga för att hjälpa till, inte bara på KårFrukostarna.

*Sebastian skissar på en enkät som kommer delas ut till alla studenter. I den finns frågor om hur ni upplever er studiesituation, hur era programråd fungerar, om ni vet något om era rättigheter och skyldigheter som studenter, vad ni önskar för studentrabatter... Allt  för att PiSk ska få en hint om vad vi behöver jobba med i framtiden.

*Jon har gjort en ny logga till PiSk som är jättesnygg. Det kommer komma ett nyhetsbrev om några dagar där ni får tycka till om den.

*Det är KårFrukost nästa vecka. Välkomna!

*Vi söker ny styrelse till nästa läsår. Nästa vecka kommer det komma upp affischer och jag och Linda kommer gå ut i klasserna och informera.

Sådär ja. Nu är april slut och imorgon åker jag på en veckas välbehövllig semester hem till södern.

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0