Trötta kårordförande...

...är vi idag. Linda och jag kom hem från Stockholm inatt efter en rolig men sanslöst intensiv turné med kammarkören. Fyra konserter och en massa rep på en helg. Jag har för tillfället avancerat från andra alt till andra bas.

Denna vecka jobbar vi med att förnya stadgarna, följa upp i rekryteringsarbetet med att välja ny styrelse, få ut information om detn nya, väldigt fördelaktiga internetanslutningen på Ankars, fixa så att en trafikskola i stan ger studentrabatt samt fortsätta uppdatera hemsidan. Och dessutom - imorgon har Jon deadline för vår nya logga! Jag är mycket förväntansfull på vad han har åstadkommit.

Linda är på praktik i Sjulnäs både denna och nästa vecka, så det kommer inte sitta någon på kontoret på tisdagarna. Men på onsdag förmiddag finns jag där!

Men nu väntar nog sängen.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0