Frukostinfo för nollorna

Det gick alldeles utmärkt att göra en powerpoint. Jag lyckades till och med åstadkomma text som flög in från höger och sådana där saker.

Imorse var det då dags att visa upp powerpointpresentationen för nollorna och prata om vad Piteå Studentkår är och gör. Det gick bra, allt tekniskt fungerade (Sebbe assisterade som knapptryckare iförd phösarmantel och solglasögon gömd bakom en stol på scenen) och jag tror att jag fick med allt viktigt. KiP (Kårhuset i Piteå) hade också info, bra att vi var där samtidigt. Imorgon bitti kör vi samma sak igen.

Jag fick en kommentarsfråga om vilka som är nya styrelsen. Styrelsen består av mig, sekreterare Venla Hinnemo (musik) kassör Fredrik Bogar (radio) informationsansvarig Jon Fredelius (mediadesign) socialt ansvarig Sebastian Lönberg (ljud) utbildningsansvarig Mirjana Petrova (musik) och klubbmästare RosMarie Johansson (musik) . Vi har inte sammanträtt än, men nästa vecka ska vi ha ett möte och ett lära-känna-fika.

Skriv gärna fler frågor och kommentarer till bloggen!

Vill man ha tag på mig förutom på bloggen så finns följande sätt:

Besökstider mån-fre 10-12
[email protected]
070-277 55 44

Dags för lite lapsangte och sen övning. Min kropp har inte riktigt vant sig att kliva upp och hålla föredrag klockan åtta på morgonen känner jag.


Kommentarer
Postat av: Johnny

lycka till i piteå och på halvtiden som ordförande!

2008-08-27 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0