Dansare och besökstider

Förresten, en sak till.

Igår på besökstiden kom hela danstvåan upp på kontoret. När vi pratat en stund och jag antecknat frenetiskt insåg jag att det var mycket bättre om de gick med på samrådsgruppen och träffade Ingemar direkt. Sagt och gjort, klockan ett kom dansarna, mycket väl förberedda för övrigt, med till samrådet och pratade med Ingemar om de problem de upplevde. Även om inte Ingemar kunde ge omedelbara svar på allt kunde han i alla fall ge en del och lova att återkomma om andra. När mötet var klart kändes det som dansarna var rätt så nöjda. Själv var jag jättenöjd för att kommunikationen gått så fort.

Vad jag egentligen vill säga är: Kom på besökstiderna! Linda sitter varje tisdag mellan ett och halv fyra och jag varje onsdag mellan tio och ett. Om vi mot förmodan inte skulle vara där så vet Monica var vi är och kan ringa oss så vi kommer till kontoret.

Naturligtvis får ni haffa oss när som helst i korridorerna också, men på besökstiderna sitter vi där just för att ni ska kunna prata med oss utan att vi har något annat som drar.


Tisdagar 13.00-15.30

Onsdagar 10.00 - 13.00

Yehepp.


/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0