Måndag

Jag hade rätt. Det blev mer att ta itu med när jag väl kom till jobbet.

Hanna från Luleå Studentkår ringde precis och undrade om vi skulle med på SFS fullmäktige i maj. SFS står för Sveriges Förenade Studentkårer och är en samarbetsorganisation för studentkårer. Mycket bra att vara med i, bland annat för att de tillhandahåller gratis juristhjälp om man skulle behöva. Sedan är det alltid smidigt att vara med i en organisation där det finns flera som en själv att bolla idéer och funderingar med. SFS har fullmäktige i Göteborg i maj och jag tycker vi borde åka dit. Ska ta upp frågan på onsdag på styrelsemötet.

Jag har fått ett mail idag från en student. Längst ner i mailet stod det "Tack för att ni finns!" Då blir man lycklig och känner att man gör nytta på jobbet. Halleluja.


/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0