Fredag på balkongen

Det är en lyx att kunna arbeta hemma. Nu sitter jag på balkongen med datorn i knät, vattenglaset bredvid mig och kårarbete att sätta tänderna i. Vilken fröjd!

Alldeles nyss ringde de  från SFS-fum och var lite stirriga över att vi inte var där. Kommunikation är inte alltid så lätt, jag kollade för några veckor sen på anmälningslistan och såg att vi inte stod med. Tydligen hade vi hamnat på några listor i alla fall, men efter lite telefonsamtal och mailande har jag nu överlämnat vårt mandat till Luleå Studentkår. Piteå Studentkår ville hemskt gärna åka på SFS-fum ( det vill säga årsmötet för Sveriges Förenade Sudentkårer) men ingen i styrelsen hade tid denna helgen. Nästa år (om jag blir omvald) ska jag engagera mig mer i SFS.

Morgan och jag hade ett tre timmars planeringsmöte igår om Fångarna på Fortet. Nu börjar hela tävlingen ta form, ska sätta mig nu och skriva rent och skicka iväg till Oskar Gedda och Helen Viklund på biblioteket. Lykcas vi få till det här blir det grymt bra. 

Hållpunkter för maj:

Samrådsgrupp nästa torsdag
SMUFS (gemensamt möte för alla musikhögskolors studentkårer) i samband med Riks-SMASK
Få till enkäten om studiesituationen och dela ut den till studenterna
Rekryteringsarbete för att få en ny styrelse; afficher och besök i klasserna
Årsmöte i slutet av maj med fina överaskningar

Nu ska här skrivas tävlingsmoment. Vad sägs om Kjell Peder som Fader Fourah?

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härligt att sitta på balkongen :P

2008-05-09 @ 12:03:12
URL: http://elilnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0