Morgonmöte och allmän uppföljning

Jobbar en snabbis nu på tisdagmorgonen. Började med att ta en kombinerad kaffe- och planeringsstund tillsammans med Monica och Britt över vad som behöver göras och försöker åtgärda några av de sakerna redan nu

Nille svär här bakom mig över skrivarens oförmåga att skriva ut. Skrivaren - administrationsjobbets förbannelse.

Vad behöver då fixas (förutom skrivaren)?

 *Hemsidan behöver få en flashigare startsida. Jag började ambitiöst, men fastnade när jag skulle försöka lägga upp bilder så nu får den tekniske Jon ta över uppgiften imorgon.

*Det är hörandegruppsmöte imorgon i Lule inför valet av den nya prorektorn och varken jag och Linda har egentligen tid att åka. Måste försöka hitta ersättare. Sebastian kanske är på.

*Kallelse till SMUFS-möte. Men varför ska vi ha det? Vad ska vi ta upp? Vi kan ju inte plocka upp massa styrelsefolk till Pite bara för att det alltid är SMUFS-möte på riks-SMASK, nåt vettigt måste de ju göra. Kanske kan de få vara en jury på SMASK utöver att vi har ett möte där vi utbyter goda idéer och dåliga erfarenheter från de olika musikhögskolorna. SMUFS står för Sveriges MUsikhögskolors Förenade Studentkårer. Ska kolla med Patrik hur det ser ut med jurygrupper.

*Jag ska skriva en lista till Linda om vad jag vill att hón ska skriva in i dagordningen imorgon när vi har styrelsemöte. Diskusson om SMUFS, hemsidan, rekrytering till ny styrelse samt vilka som ska få Lions-stipendiet står på min agenda.

När jag har gjort allt det där väntar pianoövning. Nice.

/Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0