Ja se det snöar...

..och som det snöar! Imorse när jag skulle gå morgonpromenad fick jag gå hem efter halva för att det inte gick att ta sig fram. Men mysigt med snö!

Idag ska Sebastian och jag  träffa Piteå Kommun och diskutera studentmottagande och liknande. Det ska bli intressant, kul att kommunen är mån om detta. Ska trycka lite på bostadsfrågan igen, den får inte hamna mellan stolarna så att nästa höst blir likadan som denna med inga bostäder till ettorna.

Det står sex mikrovågsugnar på min vänstra sida som vi har köpt till er. Nu väntar vi bara på elen så att vi kan koppla in dem och minska kön i caféet!

Ikväll är det utbildningskväll i radio. Välkommen!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Venla

Vill bara säga att du är världens bästa kårordförande! Keep up the good work! Kram :)

2008-11-24 @ 12:41:48
URL: http://www.pitestudentkar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0