NOAK-dagen

Ibland får man som kårordförande gå på riktigt flådiga tillställningar. Igår var det dags för NorrbottensAkademins 20-årsjubileum och jag var där för att representera Piteå Studentkår. Det var en intressant dag  med föreläsningar och sedan prisutdelning framförallt för studenter som gjort fina insatser vid LTU. Organiststuderande Anders Winterstam fick musikpriset.

Efter det var det dags för middag på Luleå Stadshotell. Riktigt fint! Enda smolket i bägaren var att mitt under ett tal hördes ett "ritch" och dragkedjan som satt i ryggen på min klänning tyckte den hade gjort sitt för kvällen. Nödlösningen blev säkerhetsnålar från hotellreceptionen. Med fem säkerhetsnålar som höll ihop ryggen  fick klänningen genast en något punkigare touch. Vivianne Westwood nästa :-)

Med tanke på att jag kom hem mitt i natten och steg upp sju i morse är denna fredagsförmiddag något seg. Har inventerat kårens lucialåda och svarat på lite mail. 10 december ska jag träffa prefekten för Pedagogik och lärande och prata om mentaliteten Pitestudenterna känner att lärarna i AUO:n har mot dem. Jag har fått citat och åsikter från er, men behöver fler. Maila mig!

Nu vill jag ha lunch.

Amanda

Kommentarer
Postat av: Linda Niska

Du är grym på bloggandet Amanda! Hejja PiSk!!

2008-11-21 @ 22:38:21
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0