Styrelsemöte utan kakor

...vilket Sebbe påpekade och tyckte att vi kunde få kakor också utöver de sedvanliga frukostmackorna vi äter på styrelsemötena. Jag lovade att undersöka saken.

Bra möte som vanligt i alla fall, vi jobbar på mikrofrågan. Förhoppningsvis kan vi få mikrovågsugnar till Kårhuset till ett väldigt bra pris. 

På onsdag kommer det en ny utbildningskvällskurs, denna gång i ljud. Nästa onsdag och måndagen efter det går Leni Günter igenom grunderna i ljudteknik. Info kommer på mail och på infoskärmen i foajén.

Rosorna till personalen verkar vara en bra grej, nu har jag fått in sex namn med motivering. Ska ner och köpa de där rosorna idag eller imorgon. Jag blir glad att ni studenter också verkar tycka det här är bra!

Nu ska här maias styrelse, prefekt, vaktmästare och säkert nån mer. Jag har två fullskrivna "att-göra"-lappar att ta tag i.

/Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0