Back on track

Jag har haft semester hemma i södern en vecka. Det betyder blåsiga promenader vid havet, ett stort intag av te och nutellamackor, klappande av katter, städning av garage och förråd, prat med mamma och inte en jobbtelefon eller jobbmail så långt ögat nådde. Sånt kan man göra när man har en massa övertid att ta ut.

 

Nu är jag i alla fall tillbaka på min post. På veckans att-göra-lista står det att jag ska kolla upp Lucia, se om pianisterna kan få reserverade rum, kolla om det går att fixa så att inte lulestudenternas information hamnar på vårt fronter (lite förvirrrande) samt kolla lite grejer för dansarna. Dessutom ska jag hålla styrelsen i herrans tukt och förmaning så att de gör vad de ska – nämligen kolla upp vad nya mikrovågsugnar kostar, fixa det sista med startpaketet för utbytesstudenterna och göra klart våra presentationsaffischer.

 

Dessutom ska jag ju fixa rosor till personal. Vi har fått in några förslag på vilka ni vill ge rosor, men jag vill ha fler förslag! Maila mig på [email protected] och skriv vem du vill att vi ska ge en ros och varför vi ska ge den.

 

Nu – lunch.

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0