Sjuk kårordförande

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig. I måndags tyckte jag, efter flera veckors halvkrasslighet, att jag kunde bli sjuk på riktigt så jag kunde bi av med det sen. På kvällen kom dunderförkylningen som ett brev på posten, så nu är det hemma i mestadels horisontalläge som gäller.

Har ändå kollat mailen nån gång och kan berätta för er att nästa vecka så ska Sebastian träffa folk från ett vitvaruföretag och fixa en sjyst deal om mikrovågsugnar. Så nya mikrovågsugnar till kåren är på gång!

Det verkar också som att vi får gå på Pite Havsbads show "stormen" till ett riktigt bra pris. Mer info kommer när jag vet säkert.

Nu har jag jobbat nog för idag, nu tänker jag "jag-är-sjuk"-ynka mig med att spela tv-spel och äta godis. Sånt får man göra när man är sjuk, även om man är kårordförande.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0