Styrelsemöte, storstädning och getingar

Mira och jag har storstädat kontoret nu på förmiddagen. Det blev jättefint (fattas bara en duk på mötesbordet och att vi hittar min ordförandeklubba) men när vi skulle öppna fönstren för att få in luft flög det in ett antal getingar som måste ha bo strax intill. Så nu sittter vi här med getingar krypande på fönstren och flygande runt huvudet. Lagom mysigt.

Vi har haft styrelsemöte idag och beslutade bland annat följande:

*Studentkåren ska köpa in nya mikrovågsugnar till kåren.

*Vi går ut med informationen om att köpa rosor till personal. Ni får nominera någon ni tycker sig vara förtjänt av en ros så fixar vi det och hänger på vederbörandes dörr med en kort motivering och hälsning från Piteå Studentkår.

*Studentkåren ska sponsra med 15 000 kronor så att ni studenter får gå på Broadwaymusikalen Hair på Pite Havsbad för 75 kronor(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)  Mer info om detta kommer separat.

Dessutom fick jag pengar till att köpa en ny arbetstelefon eftersom den gamla är kass, men det är ju en mindre summa pengar...

Imorgon ska jag och lite personal från skolan träffa kommunen och Pitebo för att diskutera studentbostadsfrågan. Det håller inte att inte ettorna har någonstans att bo.

Ny kryper getingen på musmattan och på min telefonsladd. Ingen känsla för integritet här inte.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0