Lågsäsong på kårarbete

Den här veckan har verkligen varit den lugnaste på hela mitt ordförandeskap. Nästan inga studentärenden, inga mail, inget akut att ta ta i... Jag började skriva ett blogginlägg för några dagar sen men fick sluta då jag insåg att det inte fanns något att skriva om..

Men nu så:

Imorgon ska jag på två möten. Det första är om hur man ska förbättra skolans kommunikation och information. ÄNTLIGEN! Jag behöver förslag och hjälp. Hur kan informationen förbättras? Maila mig eller skriv på Piteå Studentkårs vägg på facebook.

Möte nummer två är i Luleå och handlar om den stora enkäten "Nöjd student" som universitet ska göra. Jag tycker att det är jättebra att universitet gör den här och vill gärna vara med och utforma den.

Sen fortsätter arbetet med terminsfesten under veckan. Ska få till en träff med Oskar.

Jag såg att vår facebookgrupp nu har 205 medlemmar. Kul!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0