Vårterminen börjar med Coldplay

Jomen. Nu har vårterminen dragit igång, allt medan snön vräker ner utanför fönstret. Rosie och jag sitter här vid varsin dator och lyssnar på Coldplay. Nu är det Fix you, en av mina favoritlåtar. 

Denna vecka händer följande:

  • Tisdag ska jag ha möte med Oskar Gedda (utbildningsledare) om hur man ska välja kurser i framtiden, hur intro/nolle-P ska se ut och en eventuell terminsfest.
  • Onsdag är det styrelsemöte och sen ska jag träffa kvalitetsgruppen för konstnärlig verksamhet och prata om hur man gör kontnärliga pubikationer (avhandlingar och sånt) Vi är ju nämligen studentkår för doktoranderna också, som befinner sig nånstans mellan student och personal.
  • På orsdag ska jag och Elise Ling till Luleå och prata om AOU:n med prefekt och utbildningsledare för Institutionen för pedagogik och lärande. Här behöver vi er hjälp! Om det är något du vill att vi ska ta upp om AUO:n (pedagogiken för musikärare), bra eller dåligt, så maila mig på [email protected] eller kom upp på besökstiden 10-12 alla dagar. 
Har ni förresten sett att det finns fler mikrovågsugnar på Kåren nu som vi har fixat? Nu hoppas vi köerna blir kortare.

Och imorgon kommer SMASK-dvd:n!

Hoppas att ni alla får en fin termin!

Amanda
 
                                          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0